Tim "Latte Art glagoljica" predstavit će idejno rješenje na međunarodnom 5. Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije
Naši učenici Antonija Lilić, Nika Duvančić i Mateo Burečić pod mentorskim vođenjem profesorice dr.sc. Ljiljane Zmijanović pozvani su na međunarodno 5. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, te će svoje idejno rješenje predstaviti 6. prosinca pred stručnim povjerenstvom. Njihov promotivni video pogledajte OVDJE.
Učenici su prolazili kroz sve faze izrade idejnog rješenja, razrađivali su ideju i moguće načine realizacije, izrađivali promotivne letke u programu Canva, izradili video materijale, sudjelovali u radionici. Uz mentoricu u realizaciji ove ideje pomogao je znanjem i vještinom nastavnik Siniša Jelovčić, te gospodin Zoran Trkulja iz tvrtke Frank koji je održao radionicu u našoj školi. Fotografije tima izradio je učenik Kristijan Barišić.
Glagoljica kao hrvatski kulturni identitet izvor je inspiracije tima "Latte Art glagoljica". Kavom, drevnim napitkom, i danas mnogi započinju dan. Miris kave vraća nam radosna sjećanja… Druženja ili mirna popodnevna povezuju okus, miris i sliku s emocijom koja ostaje. Uz nju radimo, sastajemo se i uživamo. Ponekad je fraza "idemo na kavu" mnogima omiljen izgovor za razgovor. Latte art je tehnika pripreme kave ulijevanjem mlijeka u kavu što rezultira različitim slikovitim uzorcima na mliječnoj površini. Suvremene inovativne tehnologije otvaraju vrata izraza u izradi glagoljičnih slova na 3D coffe printeru, a ljepota i preciznost izrađenih slova ponovo ovise o umijeću barista u pripremi "platna" za print. Sama kreativna ideja i proizvod u ekonomskom diskursu predstavlja kreaciju novog turističkog proizvoda nadahnutog baštinom, te potencijalno imaju primjenu u ugostiteljstvu. QR kod vodi nas na video predstavljanje idejnog rješenja "Latte Art Glagoljica".
Pokrenut eTwinning projekt "Well-being or being: that is the question"
Učenici iz 2.A i 3.A razreda sudjeluju u eTwinning projektu "Well-being or being: that is the question" zajedno s kolegama iz Italije, Francuske i Turske.
Glavni cilj projekta je istražiti čimbenike koji utječu na naš osjećaj zadovoljstva i opću dobrobit u životu, proučiti emocije te naučiti nešto o poremećajima mentalnog zdravlja.
Dodatni ciljevi su poboljšati znanje engleskog jezika, uspostaviti suradnju s kolegama iz inozemstva i potaknuti razvoj medijske i digitalne pismenosti.
Dosad su se učenici predstavili jedni drugima koristeći digitalni alat Padlet. Potom su sudjelovali u istraživanju vlastitih strategija za održavanje dobrog raspoloženja, a nakon toga je dogovoren sastanak svih sudionika putem Zooma kako bi učenici u realnom vremenu upoznali jedni druge i surađivali s kolegama. U našem prvom grupnom sastanku održanom u ponedjeljak 20.11. učenici su kratko predstavili sebe i svoju školu i odigrali igru koju su osmislili francuski sudionici s temom osjećaja, tj. njihovog prepoznavanja na osnovu opisa.