Održan modul Uvod u poslovne komunikacije i emocionalna inteligencija
Udruga mladih Mladi u EU iz Šibenika održala je dvije radionice u našoj školi na kojima su sudjelovali učenici 1. razreda smjera Referent za poslovnu ekonomiju, 2. g razreda smjera Ekonomisti te učenica iz 1. m razreda Pomoćni administrator.
Prije same radionice gosti su se predstavili učenicima: Giovanna La Gala, voditeljica udruge, djelatnik Matej Matić te dvije volonterke – Ana Hubar iz Ukrajine i Lina Berges iz Njemačke. Naziv radionice "Why feeling good feels good?" odnosi se na temu emocionalne inteligencije – skup vještina i karakteristika koje omogućavaju pojedincima da razumiju i upravljaju vlastitim emocijama te uspješno komuniciraju s drugima.
Radionice su organizirane na poziv nastavnice Martine Jerković kako bi se što bolje ostvario SIU3 Modula Uvod u poslovne komunikacije. Učenici smjera Referent za poslovnu ekonomiju, polaznici modula Uvod u poslovne komunikacije, kroz ostvarenje SIU3 Usmena poslovna komunikacija i ishoda analize specifičnih oblika poslovne komunikacije u cilju ostvarenja poslovnih ciljeva, imali su priliku vidjeti javni nastup koji će u nastavku modula i samostalno primijeniti. Učenici smjera Ekonomisti kroz predmet Poslovne komunikacije primjenu interaktivnih oblika komuniciranja uz pomoć IKT alata.
Za zagrijavanje i upoznavanje učenici su upoznati s radom udruge, mogućnostima Erasmus+ i European Solidarity Corps programa te mogućnostima volontiranja. Nakon toga zaigrali su kratki Kahoot kviz na temu poznavanja mogućnosti Erasmus+ projekata. U prvom razredu prvo mjesto zauzela je Ana Paklar, drugo mjesto Marija Baran, a treće mjesto Marta Jakovljević. Na drugoj radionici na kojoj su sudjelovali učenici drugog razreda smjera Ekonomisti prvo mjesto ostvario je Marko Vukušić, drugo mjesto Tea Bralić, a treće mjesto Marta Bukarica.
Emocionalna inteligencija važan je faktor za dobar život i obavljanje budućeg posla. Osobe s razvijenom emocionalnom inteligencijom bolje razumiju sebe i druge te razvijaju dobre međuljudske odnose i vlastiti razvoj. Razvojem emocionalne inteligencije učenici razvijaju veću empatiju, bolju suradnju i timski rad. Prilikom pojave konflikta osobe su sposobnije u rješavanju konflikata i u održavanju zdravih interpersonalnih veza.
Kako učenici danas imaju manjak međuljudskih odnosa zbog pretjeranog korištenja različitih platformi za komunikaciju, sve to dovodi do manjka emocionalne pismenosti. Zanimanja za koja se naši učenici školuju traže od njih različite vještine: inovativnost, kreativnost, poštovanje i empatiju. Ovakve radionice dobrodošle su za razvoj njihove emocionalne inteligencije kako bi sutra bili što bolji ljudi i djelatnici u radnim organizacijama koji će se znati kvalitetnije nositi s različitim izazovima suvremenih radnih mjesta i potreba.
Fotografije možete pogledati OVDJE.

