SŠ IVANA MEŠTROVIĆA - Poljana 1, 22320 Drniš, tel: (022) 886 114, fax: (022) 886 933, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Izvješće s jednodnevnog izleta Drniš-Prvić-Šepurine-Vodice

. Objavljeno u Novosti

• Datum: 25.4.2015.g.
  • Mjesto i vrijeme: Jednodnecni izlet od 8.30 do 19 h, Prvić, Šepurine, Vodice
  • Sudionici događaja: profesori i učenici drugih razreda naše škole

Realizacija cilja:

Ostvaren je cilj izleta. Naši učenici drugih razreda upoznali su lik i djelo Fausta Vrančića i Oca Ante Antića.

Način realizacije i vremenske aktivnosti:

Krenuli smo u 8:30 h iz Drniša, autobusom sa drniškog kolodvora u luku Šibenik, stigli smo u 9:30 h. Ukrcali smo se na brod i krenuli na otok Prvić. Imali smo priliku vidjeti ljepote našeg Jadrana, tvrđavu Sv. Nikole koja je služila za obranu od Mlečana.

Na Prvić smo stigli u 10:15 i odmah se uputili u Muzej Fausta Vrančića. Ravnateljica muzeja Iva Š. detaljno je predstavila život i izume Fausta Vrančića.

Učenici su vrlo zainteresirano pratili predavanje. U muzeju smo se zadržali sat vremena. Nakon toga posjetili smo srednjovjekovnu crkvu u kojoj je i grob Fausta Vrančića te pod stručnim vodstvom naše profesorice Mazalin i povjesničarke A.M.  Slušali smo o izdradnji crkve, umjetničkom pravcu te razlogu zašto se Faust Vrančić dao pokopati u Prviću.

Oko 12 h učenici su dobili slobodno vrijeme te su se zabavljali u prostorijama župe (stolni tenis, pikado, biljar, nogomet, košarka).

Oko 14 h uputili smo se pješice u Šepurine udaljene 1.5 km od Prvića, u rodno mjesto Oca Ante Antića. U Šepurine smo stigli u 14:45. Pošli smo razgledati rodnu kuću Oca Ante Antića, zatim crkvicu u kojoj je kršten i u kojoj je rekao svoju prvu Sv. misu. Nakon toga otišli smo u razgledavanje stare crkve iz 18. st. Sva tri objekta se nalaze u neposrednoj blizini.  U 15:30 smo opet imali slobodno vrijeme. Učenici su se povezali sa mladima iz mjesta te su od jednog mještanina dobili nekoliko bicikla na kojima su se vozali po tom malom trgu i igrali mali nogomet.

U 16.30 smo krenuli brodom put Vodica gdje smo razgledavali župnu crkvu. U 18 h smo se busom uputili u Drniš.

Nositelji programa:Veronika Kosor, Marija Mazalin

Profesori u pratnji: Robertina Hrstić, Ivana Juričev Jelovčić, Ljiljana Bjegović

Vrednovanje rezultata: izrada panoa i web stranica škole