Održan 2. MŽSV za Zadarsku, Šibensko-kninsku, Splitsko-dalmatinsku i Dubrovačko-neretvansku županiju - podsektor poslovna administracija
Nakon uvodnog pozdrava i predstavljanja plana i programa rada 2. MŽSV-a izvjestiteljica Martina Jerković univ.spec.oec., prepustila je riječ prvom predavaču Siniši-Senadu Musiću, oec. podpredsjednik Romske organizacije mladih Hrvatske. Gospodin Siniša u svom je predavanju Tko su Romi? predstavio članovima MŽSV-a Rome najmlađu manjinu (prosjek 21 godina) koja živi i radi u Republici Hrvatskoj.
Marijana Smolčec, prof. engleskog i hrvatskog jezika predavanje s temom Personalizirano učenje započela je pitanjem: Što je to personalizirano učenje? Uslijedilo je pojašnjenje inkluzivnog obrazovanja i načina personaliziranog učenja te načina uključivanja svih dionika u proces učenja.
„Tko (još) glasa na izborima?“ ili „Moj glas je moja moć.“ - Lucija Dumančić Jovanović koordinatorica za razvoj i provedbu Gongovih aktivnosti namijenjenih razvoju građanske pismenosti upoznala je nastavnike o klasičnoj demokraciji – atenskoj i suvremenoj demokraciji. Pojasnila predstavničke demokracije, kako biramo predstavnike vlasti te se osvrnula na današnju predstavničku demokraciju.
Skroz iskreno podrška nastavnicima u kriznim situacijama - Nedjeljko Marković, dipl. socijalni radnik Udruga Pragma Zagreb govorio je o burama u odgoju djece, obiteljskim promjenama koje utječu na razvoj djeteta i odnosu prema nastavnicima, strahovima i sumnjičavostima. Osvrnuo se na protokole kako riješiti krizna stanja u školi, kako predstaviti praksu i protokol škole u razičitima situacijama, što s djecom koja upisuju redovnu srednju školu bez teškoća a imaju tek usvojene komunikacijske vještine.
Radionica eTwinning ambasadori Ana Marketin Sedlar i Daniela Usmiani - Ana Marketin Sedlar dipl. ing. strojarstva prof. savjetnik, Strojarska i prometna škola Varaždin i Daniela Usmiani prof. matematike prof. savjetnik Srednja škola Bedekovčina, eTwinning Ambasadori – upoznale su nastavnike o načinima rada voditelja eTwinning projekta, aktivnostima projekta, ciljevima i namjeni aktivnosti, nositeljima aktivnosti, korištenju suradničkih aktivnosti i alatima web 2.0. Na kraju svog predavanja prikazale su korake za apliciranje NQL i EQL oznaku kvalitete.